جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 آبان 1393     
سرانه‌های بهداشتی و درمانی منطقه 19 افزایش می‌یابد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی این منطقه خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین رسول جوادی گفت: افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی ویژه شهروندان محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، بهداشت و رفاه حال شهروندان، افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی در محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی اظهار داشت: در این طرح درمانگاه بهداشتی و درمانی شهرداری منطقه 19 با تأمین امکانات بهداشتی – درمانی و پزشکی تجهیز و به‌روزرسانی شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز و به‌روزرسانی امکانات بهداشتی، درمانی و پزشکی درمانگاه شهرداری منطقه 19، اجرای طرح‌های سلامت، بهداشتی و درمانی با ارائه خدمات پزشکی، مشاوره‌ای، سنجش فشارخون و قندخون، مشاوره تغذیه در خانه‌های سلامت از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت و بهداشت شهروندان در خانه‌های سلامت و سراهای محلات 13گانه منطقه 19، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی، برپایی ایستگاه‌های سلامت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: