جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 آبان 1393     
زمینه مسافرت آسان برای مسافران سوگوار فراهم است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان پایانه ها از تلاش همه جانبه به منظور فراهم کردن زمینه مسافرت آسان برای مسافران سوگوار اباعبدا...الحسین(ع) خبر داد.

محمدرضا حاجی بیگی گفت: از آنجا كه بيشتر مردم سعي مي كنند براي شركت در مراسم سوگواري سيدالشهدا (ع) در موطن اصلي خود در نقاط گوناگون كشور حضور يابند، تدابير لازم براي مسافرت آنان از پايانه هاي مسافري تهران پيش بيني شده است.

حاجي بيگي با اشاره به سرد شدن هوا و احتمال تاخیر در سفر شهروندان به دلیل شرایط جوی گفت: سامانه گرمايشي سالن هاي انتظار در پايانه ها به طور كامل تجهيز شده است و امكانات رفاهي و تغذيه در داخل پايانه ها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه ها با تاکید بر آمادگی كامل كاركنان و واحدهاي خدماتي اين سازمان در همه ساعات شب و روز در ايام سوگواري افزود: با هماهنگي پليس انتظامي و راهور، همراه با تقويت نيروها، آماده ارائه خدمات و تامين امنيت مسافران و روان ساختن ترافيك در مبادي ورودي و خروجي پايانه ها هستیم.

حاجی‌بیگی افزود: برای ساماندهی بهتر مسافرانی که برای عزاداری سالار شهیدان از پایتخت راهی شهر و دیار خود می‌شوند، با وزارت راه، شرکت‌های تاکسیرانی خصوصی، شرکت‌های اتوبوسرانی و... جلساتی را برگزار کردیم تا با انجام هماهنگی‌های لازم بین‌بخشی، مردم سفری آسان را در این ایام تجربه کنند.

عضو هیات مدیره اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های شهرداری‌های کشور با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای ایمنی در سفر تصریح کرد: نظارت بر چگونگی پیش‌فروش بلیت سفر، آماده و تجهیز کردن ناوگان کمکی برای استفاده در شرایطی که شمار مسافران بیش از تعداد اتوبوس‌ها شود‌ هم از اقداماتی است که در نظر گرفته شده است.

وي توصیه کرد؛ شهروندان مسافر، بليت سفر خود را از طريق اينترنت تهيه، يا زودتر به دفاتر فروش بليت مراجعه كنند، تا با آسودگي و آرامش خيال بيشتري به سفر بروند.

وي افزود: «در دهه محرم در پايانه هاي مسافري چهارگانه تهران، مراسم زيارت عاشورا و سوگواري سالروز شهادت اباعبدا... الحسين (ع) انجام مي شود كه شهروندان مسافر مي توانند در زمان هاي انتظار و فراغت خود در اين برنامه ها شركت كنند

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: