جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 آبان 1393     
شهادت یک «آزاده» در قدس اشغالی

فارس: «معتز الحجازی» یکی از اسرای آزاد شده فلسطینی صبح امروز (پنجشنبه) در قدس اشغالی به شهادت رسید.

بنا به گزارش «فلسطین الیوم»، الحجازی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیستی در منطقه «الثوری» قدس اشغالی به شهادت رسید.

این اسیر از اعضای جنبش جهاد اسلامی است. رژیم صهیونیستی مدعی شده وی در پشت پرده ترور خاخام افراطی «یهودا گلیک» بوده است (جزئیات بیشتر). این رژیم با حاصره منزل الحجازی، وی را به شهات رساند.

در محله الثوری درگیری‌های گسترده‌ای رخ داد و رژیم صهیونیستی به سمت معترضان فلسطینی گلوله پلاستیکی شلیک کرد. در این درگیری‌ها 15 فلسطینی مجروح شدند. جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت الحجازی را تسلیت گفت.

شب گذشته افراد مسلح ناشناس «یهودا گلیک» خاخام افراطی صهیونیست را در قدس اشغالی از فاصله نزدیک مورد هدف گلوله قرار دادند و وی را به شدت زخمی کردند. حال این خاخام وخیم گزارش شده است.

گلیک در حال بازگشت از کنفرانسی با موضوع «بازگشت به مسجدالاقصی» بود که مسلحان ناشناس با موتور و روی پوشیده به او نزدیک شدند و وی را با تیر هدف قرار دادند.وی از مسئولان بلندپایه جمعیت موسوم به «هیئت امنای مسجدالاقصی» است و مرتبا با تحریک صهیونیست‌ها ، آنها به به یورش به مسجدالاقصی دعوت می‌کند. پلیس رژیم صهیونیستی این عملیات ترور را برنامه‌ریزی شده اعلام کرده است.

این تلاش برای ترور در حالی صورت می‌گیرد که قدس از اواخر هفته گذشته متنشج شده است و کارشناسان درباره انتفاضه سوم هشدار داده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: