جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 آبان 1393     
ایران بازار بسیار خوبی برای خودروسازان جهان است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر لزوم نگاه تخصصي به صنعت خودرو به منظور توسعه خودروسازی در کشور گفت: نگاه تخصصي به این صنعت در دست‌يآبي به دست‌آوردهاي جديد، افزايش بازار فروش و گسترش تعاملات جهاني مؤثر است.

غلام محمد زارعي افزود: در صنعت خودرو بايد هدف‌گذاري صورت گيرد تا اقدامات به عمل آمده به نتيجه مورد نظر منتهي شده و اهداف پيش‌بيني شده حاصل گردد.

وي با اشاره به اين كه تعاملات بين‌المللي در حوزه‌هاي اقتصادي و صنعتي و نيز انتقال تجارب و معرفي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در صنعت خودرو مي‌تواند در پيشرفت اين صنعت اثرگذار باشد، اظهار كرد: اين تعاملات، به گسترش كمّي و كيفي فعاليت‌هاي موجود در حوزه خودروسازي كشور را کمک می کند.

وي با بيان اين كه نبايد شركت‌هاي ضعیف خودروساز وارد ايران شوند، تصريح كرد: بازار بسيار خوبي در ايران وجود دارد و بايد شاهد حضور شركت‌هاي مطرح جهاني به منظور سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك در صنعت خودرو باشيم.

نماينده مردم بوير احمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: در سال‌هاي گذشته شركت‌هاي قوی خودروساز اروپايي و آسيايي يكي از بازارهاي عمده خود را ايران قرار داده‌اند كه اين امر نشان از بازار بسیار مناسب كشورمان براي آن‌ها دارد و بايد از چنين فرصت‌هايي در جهت پيشبرد صنعت خودرو بهره ببريم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: