جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 آبان 1393     
عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن پایان یافت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از اتمام عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن خبر داد.

 مهندس مرتضی اسکندر ضمن اعلام این خبر افزود: در جریان ترمیم پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن، تعداد 11 درز فرسوده انبساط به طور کامل تعویض و نوسازی شده است.

وی در تشریح سایر اقدامات ترمیمی انجام شده در پهنه شمال غرب پایتخت، از پیشرفت 50 درصدی عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن خبرداد و گفت: از آنجا که بزرگراه شهید همت همانند بسیاری از شریان های اصلی شهر تهران دارای حیاتی شبانه روزی است، عملیات تعویض درزهای انبساط در پل تقاطع این بزرگراه با رودخانه کن، با دقت و ملاحظات فنی و ترافیکی خاصی در حال انجام است. وی در عین حال ابراز امیدواری کرد بخش باقی مانده از عملیات مرمت این پل سواره رو ظرف 45 روز آینده به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه در ادامه از اتمام عملیات تعویض هندریل های پل تقاطع بزرگراه شهید ستاری با آزادراه تهران- کرج خبر داد و گفت: در جریان اجرای این پروژه بیش از 150 متر طول هندریل تعویض شده تا پل تقاطع بزرگراه ستاری با آزاد راه تهران- کرج از شرایط ایمنی مطلوب تری برخوردار شود.

گفتنی است فرسودگی درزهای انبساط، یکی از شایع ترین مشکلات پل های سواره رو پایتخت است. این اجزای غیرسازه ای که برای فراهم کردن شرایط عبور و مرور روان روی شکاف بین قطعات عرشه اجرا می شوند، شرایط لازم برای حرکت انتقالی و چرخشی دال های پل را فراهم می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: