جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 آبان 1393     
اجرای پروژه خط سفید در مناطق 6 و 8 شهرداری تهران توسط شرکت عرف ایران

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز ؛ مدیر عامل شرکت عرف ایران گفت : شرکت عرف ایران که از زیر مجموعه های شرکت تعاونی شهریار است ، پروژه اجرای خط سفید را در مناطق 6 و 8 تهران به صورت پایلوت بر عهده دارد. این شرکت همکاری خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی ، انتظامی ، گاردریل که مربوط به نماسازی شهر است را برعهده دارد.

خلیلی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : کاری که شرکت عرف ایران انجام می دهد پرداختن به زیبایی و کارکرد مناسب تجهیزات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است و در واقع آرایشگر شهر به لحاظ تابلوها و خطوط افقی است .

وی در ادامه افزود : در حال حاضر با توجه به این امر که در زمینه تجهیزات خدمات شهری در زمینه ترافیک ، شرکت های زیادی کار می کنند و بر کیفیت و استاندارد لازم این پروژه ها در زمان تحویل دقت لازم صورت نمی گیرد ، کیفیت کار ها پایین آمده است و به همین جهت شهرداری تهران در راستای بالا بردن استاندارد های لازم در این زمینه اقدام به اجرای تعدادی از پروژه ها از جمله پروژه خط سفید به صورت پایلوت کرده است .

خلیلی خاطر نشان کرد : شرکت عرف ایران تمام کارها  در خصوص پروژه خط سفید را مطابق با استاندارد بین المللی  انجام داده و این طرح به صورت پایلوت در مناطق 6 و 8 به اجرا در آمده است تا در صورت موفق اجرا شدن این پروژه برای سایر مناطق تهران نیز اقدامات لازم به اجرا در آید.

وی در ادامه افزود : در پروژه خط سفید مورد توجه بوده که نقاط ضعفی که تا کنون در خصوص کمرنگ شدن و سیاه شدن خطوط سفید به وجود می آمده ، با بررسی های آزمایشگاهی و استفاده از  مواد استاندارد  بر طرف شود . در همین زمینه همگون سازی و یکنواخت سازی مواد اولیه در زمان اجرا مد نظر قرار داشته و شرکت عرف ایران از بهترین رنگ و مواد اولیه برای انجام پروژه خط سفید استفاده می کند .

خلیلی با اشاره به استاندارد نبودن بسیاری از تجهیزات ترافیکی در شهرستان های کشور یاد آور شد: در بسیاری از شهرهای کشور ، راهنما ها ، تابلو ها و خطوط استاندارد نبوده و برگزاری نمایشگاه هایی در زمینه حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری می تواند در ارائه الگوهایی مناسب و استاندارد در این زمینه راه گشا باشد و در زمینه انتقال و خریداری  این فن آوری ها به شهرستان های ایران اقدامات مفیدی را انجام دهند .

وی در خاتمه گفت : اگر چه در زمینه خدمات ترافیکی در سطح شهر تهران و شهرستان ها بسیار پیشرفت داشته ایم اما هنوز جای کار زیادی تا رسیدن به مرحله استانداردهای بین المللی وجود دارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: