جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 آبان 1393     
برگزاری نمایشگاه خودروهای سوخت پاک در ایالت مونتگومری

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اداره خدمات عمومی (DGS) ایالت مونتگومری در 19 نوامبر امسال میزبان یکی از چهار نمایشگاه آموزشی خودروهای سوخت پاک شهرهای پاک مریلند و ویرجینیا در مرکز فعالیت های تعمیر و نگهداری و حمل و نقل (EMTOC) جدید David E. Bone خواهد بود.

در این مراسم کارشناسان منافع پروپان، گاز طبیعی، برق و سوخت های زیستی برای جایگزینی با سوخت های دیزلی و بنزینی قدیمی را معرفی می کنند.

مدیر اجرایی این ایالت، Isiah Leggett گفت: "ادغام سوخت پاک در حمل و نقل عمومی، ایمنی و ناوگان های اداری ما برای جوامع سالم و پایدار و شبکه حمل و نقل تاثیر گذار و مقرون به صرفه بسیار مهم است."

از سال 2011 برنامه های آموزشی بومی شده در جنوب شرقی آمریکا انجام شده است. این سمینار حدود 10 سخنران دارد که دیدگاه های متنوع و علمی در مورد سوخت های جایگزین ارائه می کنند.

مدیر DGS، دیوید دایس که وی نیز یکی از سخنرانان این مراسم خواهد بود، گفت: " EMTOC نمایانگر تعهد ایالت مونتگومری برای ساخت مراکزی است که تاثیرات محیطی را کاهش داده، از منابع طبیعی استفاده مجدد کرده و میزان مصرف انرژی را کاهش می دهند. این ناوگان ها بهترین فرصت را برای پیشرفت اقتصاد انرژی پاک ما و کاهش گازهای گلخانه ای فراهم می آورند."

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: