جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 آبان 1393     
نصب سیستم روشنایی LED در ایستگاه‌های اتوبوس منطقه 7

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب سیستم روشنایی LED در ایستگاه های اتوبوس منطقه با هدف کاهش 90 درصدی مصرف برق خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام خبر گفت: با نصب سیستم روشنایی LED در سرپناههای ایستگاه اتوبوس در مصرف انرژی برق به طور چشمگیری صرفه جویی خواهد شد.

وی با اشاره به 130 ایستگاه موجود در سطح منطقه خاطرنشان کرد: 100 دستگاه از سرپناههاي ايستگاههاي اتوبوس سطح منطقه به سيستم روشنايي LED مجهز شده اند که از مزایای اجرای این طرح می توان به مصرف بسيار كم انرژی برق، ضد سرقت بودن و طول عمر زياد این سیستم های روشنایی اشاره کرد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 به غیر از ایستگاه های اتوبوس BRT باقی سرپناه ها سیستم روشنایی قدیمی شان جمع آوری شده و سیستم روشنایی جدید مجهز به لامپ LED در آنها نصب می شود.

وی با اشاره به نصب 6 جان پناه در خیابان دماوند با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان، اظهار داشت: به دلیل عرض زیاد خیابان دماوند و مشکلاتی که برای شهروندان در هنگام عبور از عرض این خیابان ایجاد می شد نصب جانپناه در این محور را در دستور کار این معاونت قرار دادیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: