جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 آبان 1393     
اجرای طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه 8

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیز،رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8، از برخورد با عوامل غیرمجاز جمع آوری پسماندهای خشک در سطح منطقه خبر داد.

 سعید کاظمی رئیس اداره بازیافت بااعلام این خبر گفت: با هماهنگی ناظرین نواحی و گروه گشت با اداره بازیافت، بازدیدهای روزانه و جمع آوری عوامل غیرمجاز در سطح منطقه 8 انجام می شود.

وی افزود: ارائه برنامه زمانبندی گشت روزانه در سطح نواحی، ارائه گزارش روزانه به اداره بازیافت توسط ناظرین نواحی، جمع آوری عوامل غیرمجاز و اسقاط چرخ دستی ها، پلمپ مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و تفکیک از جمله فعالیت های اداره بازیافت در این خصوص است.

کاظمی با اشاره به رسیدگی به امور کلبه های بازیافت در مدارس گفت: طی هماهنگی اداره بازیافت با مدارس منتخب که کلبه بازیافت در آن مستقر است، آموزشگران این اداره با آموزش بهینه پسماندهای خشک به دانش آموزان و ارائه کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک جهت سهولت در انجام این طرح، کارت جایزه و جوایز ارزنده نیز به آنان ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه که به صورت مستمر از سالهای گذشته انجام می شود تا دانش آموزان ضمن تشویق در امر تفکیک پسماندهای خشک از مبداء با کلبه بازیافت و فعالیت اداره بازیاف بیشتر آشنا شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: