جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 آبان 1393     
درخشان: هدف‌مان قهرمانی است

تسنیم:حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - راه آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم راه‌آهن تیم خوبی است که در آن نفرات جوان و باانگیزه‌ای حضور دارند. امیدوارم فردا بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شود.

وی در ادامه افزود: هنوز مشخص نیست که فردا در کجا بازی خواهیم کرد. توافق ما با راه‌آهن این بود که هر تیمی میزبان شد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که به نفع فوتبال و هر دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه برخی بازیکنان مصدوم ما برای این بازی آماده شدند و اگر دکتر اجازه بدهد می‌توانیم از آنها استفاده کنیم که محمد نوری و هادی نوروزی از جمله این بازیکنان هستند. البته ما بازیکنان مصدومی چون دغاغله و رضا نوروزی را داریم که امیدواریم در آینده آنها نیز آماده شوند.

درخشان در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه «دلیل استفاده از برخی بازیکنان جوان در دیدار اخیر پرسپولیس آن هم با شرایطی که این تیم دارد، چیست؟»، خاطرنشان کرد: در درجه اول به دلیل کمبود بازیکن از این نفرات استفاده می‌کنیم و در درجه دوم قصد داریم تا با این کار و استفاده از نفرات زیر 23 سال شرایط آنها را محک بزنیم تا بتوانند در آینده به تیم ما کمک کنند و پشتوانه پرسپولیس شوند. قطعاً اگر این بازیکنان شایستگی خود را نشان دادند از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد نیمکت‌نشینی پیام صادقیان هم خاطرنشان کرد: بازیکن بزرگ باید همواره آماده باشد. فکر می‌کنم آمادگی پیام صادقیان به اندازه کافی کامل نبود تا در هر دو نیمه دیدار مقابل سایپا بازی کند. البته در هفته گذشته او به خوبی تمرین کرد و سعی کرد به سایر نفرات تیم برسد.  جای خوشحالی دارد که صادقیان می‌تواند با آمادگی بیشتر به تیم ما کمک کند. در هر صورت دور بودن هر بازیکن از ترکیب به دلیل نداشتن شرایط آرمانی است.

وی در پاسخ به این سؤال که تیمش بخت چندانی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و چقدر به جام حذفی توجه دارد، تصریح کرد: در لیگ هم فاصله تیم‌ها با یکدیگر آنچنان زیاد نیست و می‌توانیم به تیم‌های بالاتر از خود برسیم. هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بازیکنان مصدوم و محروم ما برسند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم و در هر دو جبهه برای قهرمانی تلاش کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: خواسته‌ام از سازمان لیگ این است که به ما اجازه دهد تا برای حضور در آسیا بازیکنان بیشتری را جذب کنیم، چرا که برای مسابقات خارج از ایران نگاه به باشگاه‌هایی چون ما باید ملی باشد. امیدواریم بتوانیم در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان بیشتری جذب کرده و مانند سال‌های گذشته بازیکنان کمکی هم از تیم‌های دیگر بگیریم. فکر کنم سازمان لیگ هم با این خواسته موافقت کند تا ما بتوانیم از این شانس استفاده کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: