جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 آبان 1393     
برپایی 114 غرفه از ستادهای بحران مناطق 22گانه تهران در برج میلاد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،مجری گردهمایی دوامیان منطقه یک گفت: 114 غرفه از ستادهای بحران مناطق 22گانه تهران در برج میلاد 30 مهر برپا شد.

احمد بختیاری گفت: کلیه دستاوردهای بحران مناطق 22گانه در این نمایشگاه غرفه دارند که غرفه ستاد امداد و نجات کوهستان با رویکردی تخصصی تقویت امداد و نجات کوهستان این غرفه را برپا کرده است.

وی بیان کرد: 3 سال پیش نیز منطقه یک در بحث کوهستان در محدوده موزه دارآباد نمایشگاه تخصصی برپا کرده بود.

مجری گردهمایی دوامیان منطقه یک تصریح کرد: ستاد بحران منطقه یک و 2 بازوی اجرایی شامل ایستگاه آتش‌نشانی 64 و هلال‌احمر شمیرانات به برپایی غرفه امداد و نجات کوهستان کمک کردند و در برنامه‌هایی به این شکل شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: سازمان غیردولتی (NGO) خانه نجات ایران جزو معدود سازمان غیردولتی و تخصصی مدیریت بحران است که دوامیان را آموزش می‌دهد و دوره‌های آموزشی برای ستاد مدیریت بحران منطقه یک برگزار می‌کند.

بختیاری عنوان کرد:‌ از 2 هزار و سیصد نفر، 600 نفر از دوامیان برای بازدید از این نمایشگاه آمده‌اند و همچنین در سومین همایش بزرگ دوامیان منطقه یک شرکت کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه و برپایی این غرفه ترویج فرهنگ ایمنی و امداد و نجات و پیشگیری از حوادث است همچنین برگزارکننده سازمان پیشگیری شهر تهران است.

مجری گردهمایی دوامیان منطقه یک ادامه داد: غرفه‌های متعددی در ارتباط با بحث‌های مختلف مدیریت بحران در این نمایشگاه شرکت دارند از جمله شرکت نساجی هلال‌احمر که پشتیبان هلال‌احمر سطح کشور است و اقدام این سازمان را تهیه می‌کند و به ارائه محصولات مختلف در این میان می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر غرفه‌ها که شامل سامانه تخمین نظارت، مرکز فرماندهی و مدیریت بحران تهران، سامانه نظارت همگانی 1888 سامانه بازرسی شهرداری تهران و اورژانس است می‌توان اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: