جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 اسفند 1392     
رئیس جمهور وارد جاسک شد

فارس: حسن روحانی دقایقی پیش در جمع پرشور مردم شهرستان جاسک حاضر شد و مورد استقبال مردم خونگرم این شهر قرار گرفت.

شهرستان جاسک در شرقی‌ترین بخش هرمزگان و در ساحل دریای عمان قرار دارد. طی سال‌های گذشته تبدیل این منطقه به پایانه نفتی در دستور کار قرار گرفته بود که طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده راه به جایی نبرده است.

این در حالی است که حسن روحانی رئیس جمهور روز گذشته در جمع مردم بندرعباس یک‌بار دیگر جاسک را بر سر زبان‌ها انداخت و گفت: برای توسعه سواحل جنوبی و به ویژه سواحل مکران در هرمزگان نیز برنامه‌ریزی‌های مفصلی از طرف دولت صورت گرفته است.

روحانی اضافه کرد: جاسک در آینده نزدیک به بندری بسیار مهم تبدیل خواهد شد که در این سفر جزئیات آن اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: این قدم‌ها و برنامه‌های مورد نظر، استان هرمزگان را متحول خواهد کرد و این دولت هر قولی به مردم بدهد در همین دوره کاری به آن عمل خواهد نمود.

رئیس دولت یازدهم همچنین از اختصاص بودجه و تکمیل بزرگراه بندرعباس به جاسک طی سال آینده خبر داد.

رئیس جمهور اظهار داشت: هرمزگان همچنین دارای استعداد گردشگری بالایی نیز است و باید به مرکزی برای گردشگری دریایی تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم بندرعباس با بیان اینکه یکی از هدف‌های دولت تدبیر و امید شکوفایی سواحل و جزایر جنوب در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خواهد بود اضافه کرد: در همه جای دنیا سواحل و بنادر جزو آبادترین نقاط هستند و این در حالی است که علی‌رغم توسعه‌یافتگی، سواحل شمالی کشور و سواحل جنوبی از توسعه لازم برخوردار نشده‌اند.

به گفته روحانی مسئولان دولت در سفر به هرمزگان تصمیمات مهمی را برای توسعه بنادر این استان خواهند گرفت.

قبل از سفر ریاست جمهوری به هرمزگان، طی روزهای گذشته همواره از برخی از محافل شنیده شده است که بندر جاسک به منطقه آزاد تبدیل خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: