جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 آبان 1393     
اعطای چهار جایزه صنعتی به برنامه های نوآورانه متروی مرکزی تگزاس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، با پایان نمایشگاه و همایش سالیانه سازمان حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA) در سال 2014 کارکنان متروی مرکزی تگزاس با چندین جایزه برای برنامه سلامت کارمندان، نوآوری های بازاریابی و تعهد به توسعه پایدار به خانه بازگشتند.

جایزه های معتبر APTA هر ساله به سیستم های حمل و نقل عمومی در آمریکای شمالی اعطا می شود که میزان بالایی از مدیریت و پیشرفت در این زمینه را نشان داده اند.

10 سال قبل متروی مرکزی با افزایش 15 تا 25 درصدی هزینه مراقبت های بهداشتی در یک سال روبه رو شد. این شرکت با تصویب برنامه نوآورانه، جامع و مبتنی بر تکنولوژی "سلامت کارکنان" به این مشکل پاسخ داد که هدف آن افزایش سلامت کارکنان و کاهش غیبت و هم چنین افزایش روحیه و آگاهی ایمنی آن ها بود. این برنامه در مراسم اعطای جوایز، جایزه نوآوری سال 2014 را کسب کرد.

متروی مرکزی علاوه بر جایزه نوآوری ملی هم چنین در زمینه نوآوری بازاریابی AdWheel سال 2014 نیز به موفقیت رسید که بیش از 500 شرکت در آن رقابت می کردند. پروژه ارتباطی متروی مرکزی یعنی تلویزیون کوریدور شمالی به مقام اول در بخش رسانه های اجتماعی رسید و هم چنین برنده Grand Award بود که از بین رتبه های اول هر گروه انتخاب می شود.

این اداره هم چنین موفق به دریافت جایزه نقره تعهد پایداری APTA از کمیته توسعه پایدار APTA شد. کسب این عنوان، متروی مرکزی را بین 16 موسسه دیگر این کشور قرار می دهد که جایزه نقره یا امتیازی بیش تر را کسب کرده اند.

مرکز Digital Government نیز جایزه دیجیتال گاورنتمت سال 2014 را به خاطر اپلیکیشن CapMetro فروش بلیط مترو توسط تلفن هوشمند به متروی مرکزی اعطا کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: