جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مهر 1393     
پنج دستگاه پل عابر پیاده در منطقه 14 احداث شد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 14 گفت: با هدف ايمن بخشي به تردد شهروندان و کاهش خطر تصادف عابران با خودروهاي عبوري 5 دستگاه پل عابر پياده در بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید محلاتی احداث و به بهره برداري رسيد.

تورج فرهادی با اعلام این خبر افزود: با بررسي نقاط حادثه خيز در بزرگراههای امام علی (ع) و شهید محلاتی عبور و مرور شهروندان در تردد از عرض این دو بزرگراه ، 5 دستگاه پل هوايي عابر پياده در بخشهای مختلف آن احداث شد.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیتهای مهم در شهرداری تهران توسعه و ایمن سازی شبکه بزرگراهی و جلوگيري از تداخل جريان حرکت وسايل نقليه عبوري با عابرين پياده بوده است اظهار داشت: پلهای هوایی در تقاطع های بزرگراه شهید محلاتی، خیابان خاوران، مقابل مسجد امیرالمومنین در بزرگراه امام علی (ع)، مسجد صاحب الزمان (عج) در بزرگراه شهید محلاتی و بلوار ابوذر بوده است.

شهردار منطقه 14 همچنین خاطرنشان ساخت: اولین و بزرگترین پل عابر پیاده کابلی به طول 90 متر با عرض 2 متر در بزرگراه امام علی (ع) و در مقابل خیابان کرمان با طراحی مدرن نصب شد تا شهروندان بدون مشکل بتوانند عبور و مرورکنند.

فرهادی همچنین به نورپردازی مجموعه پلهای تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و  بزرگراه امام علی (ع) اشاره و تصریح کرد: پل های 7 گانه شهید محلاتی با هفت هزار و 350 متر نئون فلکس نورپردازی شد تا علاوه بر زیبایی آن در شب، امنیت شهروندان را تامین سازد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: