جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مهر 1393     
5بوستان منطقه ای در منطقه 22 آماده بهره برداری است

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 گفت: حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه 22 از سال 92 تا کنون 5 بوستان منطقه ای را در محدوده شمال غرب پایتخت احداث کرده که این بوستان ها اکنون بعنوان پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری این منطقه معرفی شده اند.

قاسم مولایی افزود:عملیات احداث بوستانهای شریف، ارغوان، آزادشهر و 14 معصوم (ع) با مجموع فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع از سال 92 آغاز شد.

وي تصريح كرد: عملیات احداث فاز 3 بوستان رشد نیز که با مساحت 12 هزار متر مربع از سال 89 آغاز شده بود، به پایان رسیده و این بوستان آماده بهره برداری رسمی است.

وی افزود: منطقه 22 بعنوان منطقه ای در حال توسعه و شکل گیری، به احداث سرانه های مورد نیاز شهروندان بویژه سرانه های تفریحی گردشگری توجه ویژه ای دارد؛ بطوری که از بدو احداث تاکنون 69 بوستان فرامنطقه ای، محلی و منطقه ای را در قطب تفریحی تفرجی پایتخت احداث کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است. این اقدام در بازه های زمانی مختلف به جدیت دنبال می شود.

مولايي خاطرنشان كرد:این 5 بوستان با مساحت کلی 37 هزار متر مربع با هدف افزایش سرانه های تفریحی گردشگری و ورزشی همچنین افزایش فضای سبز منطقه احداث شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: