جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مهر 1393     
ارائه خدمات مسافربری جدید در Jacksonville

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، RedCoach، شرکت مسافربری لوکس فلوریدایی خطوط خود را گسترش داده تا مسیر ارتباطی مستقیمی از Jacksonville به Tallahassee و Jacksonville به Orlando داشته باشد.

در حالی که سفرهای درون شهری در مسیرهای Jacksonville، Tallahassee و Orlando بسیار زیاد است RedCoach به مسافران نرخ های تبلیغاتی منحصر به فرد با محدودیت زمانی ارائه می دهد. کرایه از Jacksonville به Orlando از 20 دلار شروع می شود در حالی که این نرخ از Jacksonville به Tallahassee حدود 30 دلار است.

Florencia Cirigliano، مدیر فعالیت های این شرکت در ایالات متحده گفت: "با توجه به فعالیت های تجاری و دانشگاه های موجود در این منطقه، مردم فلوریدا به ارتباط بیش تری با Jacksonville نیاز دارند. واکنش افراد به خدمات گسترش یافته ما بسیار مثبت بوده است تا جایی که مردم بیش تری با سبک لوکس و عالی مسافرت با RedCoach آشنا شده اند."

در حالی که قیمت متوسط بنزین 3.30 دلار برای هر گالن است جابه جایی از Jacksonville به Orlando می تواند هزینه ای در حدود 80 دلار در پی داشته باشد. رفتن در این مسیر توسط RedCoach بسیار ارزان تر می شود و به مسافران کمک می کند در حال استراحت و یا کار کردن در هزینه های خود صرف جویی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: