جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 ارديبهشت 1396     
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:
جمع آوری بیش از 50 تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات انتخاباتی با بیش از 5 هزار نیروی پاکبان در کمتر از 12 ساعت

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از50 تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات نامزدهاي دوازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر، توسط بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان شهرداری تهران و حدود 600 خودروي سواري سبك در کمتر از ۱۲ساعت جمع آوری شد.

 

مهندس مجتبی یزدانی با تاکید بر آماده باش مدیریت شهری در ارتباط با لزوم نگهداشت شهر در زمان انتخابات گفت:سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق 22 گانه بلافاصله پس از پایان انتخابات در دو بخش جمع آوری پسماند خشک و بکارگیری ناوگان مکانیزه خدمات شهری چهره شهر را به حالت عادی بازگردانده و پایتخت را برای فعالیت معمول روزانه آماده کرد.

یزدانی در ادامه افزود:با وجود آنكه پايتخت طي روزهاي گذشته از پوستر‌ها، تراكت‌ها و بنرهاي تبليغاتي سرشار بود، با تلاش شبانه روزی تلاشگران حوزه مدیریت پسماند شهر تهران و در كمتر از 12ساعت، چهره شهر تغییر کرد و شهر عاری از تبليغات انتخاباتي رياست‌جمهوري و شوراي شهر گردید.

وی با اعلام آماده‌باش كامل حدود 5هزار نيروي پاكبان طي 2روز گذشته خاطرنشان کرد: شهر در يك هفته گذشته دستخوش انواع مختلف تبليغات محيطي بود که موجبات افزایش پسماندهایی از قبیل كاغذ، پارچه و بنرهاي پلاستيكي شد؛ اما نيروهاي خدوم شهرداري تهران ضمن جمع آوری این دسته از پسماندها اقدام به شستشوی المانهای شهری و ایستگاههای اتوبوس و سایر محل های نصب تبلیغات محیطی از سطح شهر تهران کردند.

یزدانی با اشاره به بازیافت پسماندهای جمع آوری شده از سطح شهر، گفت:پسماندهای تولیدی ناشی از تبلیغات نامزدهاي انتخاباتی عمدتا" کاغذ بوده که توسط ادارات مدیریت پسماند مناطق بازیافت شده و به چرخه تولید باز می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد:درهمین راستا و با تلاش شبانه روزی نیروهای سازمان زیباسازی 2000 سازه موقت دو وجهی تبلیغات انتخاباتی و نیز داربست ها، بنرها و سازه های موقت از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

به گفته یزدانی با تلاش گسترده مدیریت شهری و در راستای رضایتمندی حداکثری شهروندان عزیز، سيماي شهری به حالت عادي بازگشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: