جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 ارديبهشت 1396     
بازار سکه کساد شد

خبرگزاری میزان: قیمت جهانی طلا در دو هفته اخیر با نوسان کمتری نسبت به هفته های دیگر روبرو بوده و این عامل بر بازار داخلی نیز تاثیرگذار بوده است.

در این میان بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌شود، باتوجه به اتمام مناسبت‌های خاص و پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان با تقاضای کمتری روبرو شده است.

در همین راستا محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با وضعیت بازار طلا در سطح جهانی و همچنین بازار داخلی گفت: در هفته جاری قیمت طلا در بازارهای جهانی مانند هفته قبل با نوسان شدیدی روبرو نبوده و تقریبا با ثبات همراه بوده است.

وی افزود: قیمت طلای جهانی در دو سه روز اخیر باتوجه به تحولات سیاسی در جهان با تغییر حدود 5 دلاری روبرو بود که این روند بر بازار داخلی طلا و سکه تاثیرگذار بود که باعث افزایش 7 هزار تومانی قیمت سکه شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت قطعه‌های کوچک سکه در بازار خاطرنشان کرد: قطعات کوچک سکه در چند هفته اخیر باتوجه به تقاضای بالا در مناسبت‌های خاص تا حدی افزایش قیمت داشت و در هفته جاری با اتمام مناست‌ها و نزدیکی به ماه مبارک رمضان با کاهش تقاضا تا حد زیادی کاهش قیمت داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: