جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
راه اندازی واحد سلامت در مجموعه شهربانو قلب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از راه اندازی واحد سلامت در مجموعه شهربانو خبر داد و گفت: مجموعه شهربانو در دور جدید فعالیت های خود، خدمات تازه ای را به شهروندان ارائه می کند که خدمات سلامت محور از جمله آن است.

 مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه هزینه های خدمات سلامت در مجموعه شهربانو بر اساس تعرفه مراکز درمانی خیریه ای است گفت: هر روز، پزشک عمومی و پزشک تخصصی در مجموعه شهربانو مستقر بوده و خدمات دندانپزشکی نیز ارائه می شود.

الله ویردی اضافه کرد: مجموعه شهربانو در خیابان کارگر شمالی، خیابان نصرت واقع شده و آماده پذیرایی از علاقه مندان است و فارغ از خدمات درمانی خدمات تفریحی و آموزشی نیز در آنجا ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: مجموعه شهربانو منطقه 6 بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مختص بانوان شهر تهران است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه های معاونت اجتماعی ارائه خدمات سلامت محور و آموزش های خود مراقبتی به شهروندان است گفت: اگر شهروندان اطلاعات اولیه درمانی را داشته باشند می توانند از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرده و نیازمند دارو و درمان نباشند.

الله ویردی توضیح داد: بر همین اساس در تمام خانه سراهای منطقه دوره های آموزشی پزشکی برگزار شده و در بوستان های سطح منطقه نیز به مناسبت های مختلف ایستگاه سلامت دائر می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: