جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396     
در بهار 96 ؛
200.000 مترمربع از درختچه های شمال شرق تهران هرس شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح بهاره بازپیرایی فضای سبز خبر داد و گفت: درختان و درختچه های معابر، جنگل ها و بوستان های منطقه 4 بازپیرایی و هرس شد.

 

حسین سیگارودی در این باره گفت: همزمان با بارش های بهاری و به منظور جلوگیری از شکسته شده شاخه ها و خشکی درختان، طرح به زراعی، بازپیرایی و هرس درختچه های ترون و شمشاد در سطح منطقه اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح آسمان آبی زمین پاک و ارتقای سطح سلامت و آراستگی شهری اجرا شده است، افزود: در این عملیات بیش از 200 هزار مترمربع ترون و شمشاد در سطح نواحی 9 گانه و بوستان های جنگلی منطقه هرس شد.

سیگارودی افزود: این طرح در بوستان های پلیس، صدف، تولد، یاس فاطمی، مجیدیه، نوفل لوشاتو، ولیعصر(عج)، احد زاده، بوستان جنگلی لویزان و.... اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء عناصر غذایی خاک، طرح فوریتی خاک ورزی و اصلاح خاک در معابر و بوستان های سطح منطقه انجام می شود.

معاون خدمات شهری منطقه4 در پایان با اشاره با پاکسازی بوستان ها گفت: علف کشی و پاکسازی400 هکتار از بوستان ها، رفیوژها، لچکی ها و باغچه های موجود در معابر در یک ماه گذشته یکی دیگر از اقدامات این طرح می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: