جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396     
وحید دستجردی: انصراف قالیباف مردانه بود؛ درود بر او

سیاست > انتخابات - مهر نوشت‌:‌ مرضیه وحید دستجردی با بیان این که سرنوشت کشور به دست مردم است، افزود: مهمترین انتخابات در کشور ما، انتخابات ریاست جمهوری است و از این انتخابات بالاتر نداریم.
 

وی از کناره گیری محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام رییسی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد و گفت: من از ایشان تشکر می کنم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: قالیباف کار بسیار مردانه ای انجام داد، درود بر ایشان که با عمل انقلابی بودن را معنا کرد و با این اقدام اتحاد مبارک انقلابیون شکل گرفت.

مرتضی طلایی عضو شورای شهر نیز در پیامی نوشت: نمی دانم چرا، اما یاد روزهای سخت سال ٨٢ افتادم، همان روزهایی که دولت و مجلس مستعفی برای آسیب پذیری نظام چه ها که نکردند و تو به وزارت کشور رفتی و در غیاب مسئولان دولتی نقش دولت را برای پیش گیری از آسیب ها به عهده گرفتی ... مطمئنم آن روز هم قطعا فکر نکردی که این تلاش ها، سال ها بعد بهانه شدیدترین تخریب‌ها علیه ات می شود. نسل ما از داشتن همسنگر و همرزمی همچون تو به خود خواهد بالید و نیک می دانم اجر اقدام انقلابی و وحدت آفرین امروزت در محضر ملت اقدامی ایثارگرانه و در پیشگاه خداوند متعال اجر مجاهدین خواهد داشت. 

گفتنی است محمد باقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ظهر امروز با صدور بیانیه ای ضمن فراخواندن حامیانش به رای دادن به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، اعلام کرد نیروهای انقلاب علیه ناکارآمدی دولت فعلی ائتلاف خواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: