جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396     
تجهیز بازوهای شرقی و غربی میدان تجریش به سیستم کنترل هوشمند مرکزی و ایجاد موج سبز با تقاطع شریعتی – باهنر

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از تجهیز بازوهای شرقی و غربی میدان تجریش به سیستم کنترل هوشمند مرکزی خبر داد.

 

وزیری گفت: میدان تجریش یکی از قدیمی ترین و  زیباترین میادین در تهران بوده که به دلیل وجود جاذبه های مذهبی، تاریخی  و گردشگری  در تمای ساعات شبانه روز دارای  بار ترافیکی نسبتاً زیاد  می باشد.

وی در ادامه افزود: ایمن سازی و کنترل هوشمند این میدان به دلیل وجود چند گره ترافیکی مهم در بازوهای ورودی و خروجی این میدان از یکسو و نزدیکی آن  به تقاطع شریعتی – باهنر – دربند  که از مهم ترین تقاطعات در سطح منطقه یک می باشد از سوی دیگر، دارای اهمیت بسیار بالایی بود.

 وزیری خاطر نشان کرد: طراحی، ایمن سازی و کنترل هوشمند این میدان با پیگیری های شرکت کنترل ترافیک و با محوریت ایمنی عابر پیاده ، فرماندهی هوشمند بازوهای ورودی میدان و ایجاد موج سبز  در ابتدای سال 96  صورت گرفت و در حال حاضر در فاز  بهره برداری و بهینه سازی است.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذار بودن بار ترافیکی  تقاطع شریعتی – باهنر  در رویکرد شرقی این میدان و بالعکس، بار ترافیکی خروجی میدان به تقاطع مذکور ایجاد موج سبز و کنترل همزمان زمانبندی و فازبندی بین آنها نیز بسیار ضروری بود که این امر نیز محقق گردید .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: