جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 مهر 1393     
تامین سیستم هیبریدی برای اتوبوس های هونولولو توسطBAE

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اداره خدمات حمل و نقل شهر و شهرستان هونولولو سیستم نیرومحرکه HybriDrive Series-E متعلق به BAE سیستمز را برای تامین نیروی چهار اتوبوس سریع New Flyer Xcelsior شصت فوتی برگزیده است.

این سیستم تمام تجهیزات اتوبوس مانند سیستم تهویه هوا، فرمان اتوماتیک و غیره را قادر می سازد به صورت الکتریکی کار کنند که این امر موسسات حمل و نقل را به سوی اتوبوس های کاملا برقی پیش می برد. این اقدام حرکت بی سر صدای اتوبوس ها را ممکن می سازد و با عملکرد موثر و بدون آلایندگی خود جایگزین های سوختی مانند دیزل و گاز طبیعی فشرده را به چالش می کشد.

Steve Trichka، مدیر HybriDrive سولوشنز در BAE سیستمز گفت: "اتوبوس های جدید هونولولو به نیرومحرکه الکتریکی Series-E مجهز خواهند شد که نه تنها سر و صدای اطراف و داخل ایستگاه ها را کاهش می دهد بلکه تاثیر بهتری بر سازگاری محیطی جوامعی دارد که در آن به کار می رود. به خاطر این ویژگی ها، رانندگان هونولولو از کاهش آلودگی صوتی در ایستگاه های اتوبوس بهره مند خواهند شد در حالی که اداره حمل و نقل این منطقه می تواند از مزایای رانندگی الکتریکی برای کاهش آلایندگی برخوردار شود."

شرکت جدید Flyer of America این چهار اتوبوس ذکر شده را برای اداره خدمات حمل و نقل شهر و شهرستان هونولولو تامین خواهد کرد که به سیستم نیرومحرکه هیبریدی BAE سیستمز مجهز شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: