جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 ارديبهشت 1396     
احداث 8 هزار مترمربع فضای سبز در بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از احداث فضای سبز در بزرگراه آزادگان جنب میدان میوه و تره بار خبر داد.

 

مهرداد زنگنه فر با اشاره به اصلاح هندسی صورت گرفته در بزرگراه آزادگان جنب میدان میوه و تره بار و درخواست احداث فضای سبز در این معبر بیان کرد: در همین راستا ضمن بازپیرایی فضای سبز موجود دراین معبر، 8 هزار مترمربع نیز کاشت درختچه و چمن صورت می گیرد.

علاوه براین ایجاد 1500 مترمربع فضای سبز در مسیر شرق به غرب آزادگان بعد از پل شهید کاظمی در برنامه اجرایی اداره فضای سبز این حوزه قرار دارد.

وی به افزایش ایمنی تردد در بوستان نسترن با تأمین روشنایی این بوستان اشاره کرد و گفت: این اقدام با توجه به وجود سالن ورزشی ویژه بانوان و مرکز بهداشت در بوستان و در پاسخ به درخواست اهالی و شورایاران مبنی بر تأمین روشنایی این بوستان، صورت گرفت.

درهمین راستا روشنایی بوستان مهران نیز تأمین و 30 پایه چراغ در بوستان جانباز نصب شد.

زنگنه فر در تشریح فعالیت نوسازی مبلمان شهری پارک های منطقه نیز اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل گرما و افزایش بهره مندی شهروندان از فضاهای سبز و بوستان های منطقه، فعالیت نوسازی مبلمان شهری بوستانها در اولویت کاری اداره فضای سبز قرار گرفته است.

به همین منظور سطل های زباله فرسوده و شکسته در بوستان شهید کاظمی تعویض و سطل های زباله نو و فلزی با استاندارد شهر سالم نصب شد. در حال حاضر نیز فعالیت تعویض سطل های زباله بوستان شریعتی در حال انجام است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: