جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 ارديبهشت 1396     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛
نصب و تعویض گاردریل های بزرگراه کردستان و مدرس

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ از نصب گاردریل در محور تندرو بزرگراه کردستان و تعویض گاردریل های بزرگراه مدرس خبر داد.

 ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه در قسمت تندرو بزرگراه کردستان ۱۰۰ متر گاردریل نصب شده است ادامه داد: همچنین گاردریل هایی که در بزرگراه مدرس خراب شده بود، تعویض گشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ همچنین به احداث نرده های ترافیکی در محدوده خیابان ولیعصر فاطمی اشاره کرد و گفت: همزمان با اصلاح هندسی میدان فاطمی و به منظور ایمن سازی پیرامون تقاطع این نرده کشی ها صورت گرفت.

نجاتی از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک در فصل بهار را خط کشی معابر سطح منطقه دانست و تصریح کرد: این خط کشی ها به وسیله ماشین های مکانیزه صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ از احداث رفیوژ میانی در خیابان گاندی خبر داد و گفت: به منظور جداسازی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان گاندی این رفیوژ نصب شده است.

 

نجاتی همچنین با اشاره به اصلاح هندسی ضلع غربی میدان فاطمی تصریح کرد: این تمهیدات به منظور روان سازی بارترافیکی این محدوده در نظر گرفته شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: