جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
تشریح اقدامات شهرداری منطقه 8؛
افتتاح 705 پروژه شهری در 12 سال

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8، با اشاره به ۴ برابر شدن حجم پروژه‌های عمرانی در دوره مدیریت شهری کلانشهر تهران، از افتتاح 705 پروژه شهری طی 12 سال گذشته در شرق پایتخت خبرداد.

 

مهندس بهمن نوری در تشریح اقدامات 12 سال خدمت در منطقه 8 گفت: از این تعداد 24 پروژه فنی و عمرانی، 169 پروژه اجتماعی و فرهنگی، 236پروژه حمل و نقل و ترافیک،270 پروژه محیط زیست و خدمات شهری و 6 پروژه هوشمند سازی و اقتصاد شهری است.

وی با تاکید برخدمت صادقانه به شهروندان افزود: نوع خدمات مختلف شهرداری تهران تا به امروز به گونه ای بوده است که مردم و شهروندان شهر تهران، حضور مدیریت شهری را در شئون و صحنه‌های مختلف زندگی روزانه احساس می‌کنند و در این میان  نقش مؤثر و مهم شهردار تهران به عنوان مدیری جهادی، خلاق، الگو محور، اجتماعی، علمی، پایبند به تجربیات موفق، بلندنگر و کارآمد در این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است.

مهندس نوری اظهار داشت: تجربه‌ شهرداری دکتر قالیباف، یکی از موفق ترین تجربه‌های مدیریتی کشور در این سال ها به حساب می‌آید. از افتتاح برج میلاد که شاید یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی نیم قرن حاضر باشد، تا افتتاح تونل های چندین ده کیلومتری و بزرگراههای شریان ساز در قلب پایتخت، توسعه پرشتاب شبکه مترو و خطوط حمل و نقل اتوبوس (BRT ) در پایتخت؛ همه و همه گواهی بر این مدعا است.

شهردار منطقه 8، تصریح کرد: ما خود را خدمتگزار مردم در عرصه مدیریت شهری دانسته و امیدواریم تا لحظه ای که در این جایگاه هستیم، توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشیم.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری تلاش شده است که افراد باانگیزه و پرتلاش بر مسند خدمت به کار گرفته شوند و از این بابت به خودمان می‌بالیم.

نوری با تاکید بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان داشت: شهدا مجاهدت کردند تا ما امروز در کمال آرامش زندگی کنیم لذا خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان، به نوعی یاد آور جانفشانی آن عزیزان سفر کرده است.

شهردار منطقه 8 در ادامه گفت: خوشبختانه در مجموعه شهرداری افرادی در پست‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند که هدفشان خدمت‌رسانی به آحاد مردم بوده و این موضوع با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در بخش‌های مختلف به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به نقش مدیریت شهری در تامین رفاه و آسایش شهروندان، گفت: شهرداری ها را باید پیشانی خدمت رسانی به مردم دانست.

نوری به بهره برداری از طرح های شاخص در شرق تهران طی سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال، شهرداری منطقه 8 فعالیت های زیربنایی مهم و کلیدی را در دستور کار خود قرار داد که امیدواریم این روند هر چه سریع تر به بار بنیشند.

وی افزود: امیدواریم با تلاش بیشتر خادمان مردم در مدیریت شهری ، شهروندان طعم بیشتری از خدمت را از سوی مجموعه مدیریت شهری بچشند.

نوری با بیان اینکه شهروندان قدردان فعالیت ها و خدمات شهرداری هستند، گفت: امیدواریم با ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات،  شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر  شهروندان باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: