جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 ارديبهشت 1396     
نصب آثار برگزیده جشنواره ترافیک و گرافیک در اتوبوس های شرکت واحد و مترو

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:آثار برگزیده جشنواره به منظور اثر بخشی بیشتر در اتوبوس های شرکت واحد و مترو به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان نصب می شود.

 

مازیار حسینی با اشاره به اثر بخشی مضاعف پوستر در انتقال مفاهیم اظهار داشت :مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک در دو مجموعه اجرای نمایش وفاخواه دریافت آثار هنری برگزارشد.

وی با بیان اینکه امروز اختتامیه این جشنواره برگزار شد تاکید کرد:آثار برگزیده به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک در اتوبوس های شرکت واحد و مترو نصب می شود، چرا که باور داریم اثر بخشی یک اثر هنری در ارتقای فرهنگ بسیار زیاد است و یک چشم و یک نگاه کوتاه می تواند بسیاری از مفاهیم را انتقال بدهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه موضوع پارکبان ها را به دلیل ملاحظات اجتماعی با تاخیر دنبال کردیم ادامه داد:با همکاری دادستان موضوع ساماندهی پارکبان ها در دستور کار قرار گرفت. و در آینده پارکومترهای جدید نصب می شوند.

وی افزود:ما سعی می کنیم فضای پارک حاشیه ای را به عنوان یک ابزار مدیریتی در کنترل و ترافیک استقاده کنیم.

حسینی با اشاره به تعیین قیمت پارکومترها براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:این مبالغ هم همانند جریمه ها به خزانه دولت به جای خزانه شهرداری واریز می شود که متاسفانه تا کنون هم موفق به اخذ به دریافت آن ها از دولت نشدیم.

موکول شدن افزایش نرخ کرایه ها به بعد از انتخابات

مازیار حسینی با ابراز تاسف از موکول شدن نرخ کرایه ها به بعد از انتخابات ادامه داد:افزایش نیافتن نرخ کرایه های تاکسی ظلم بزرگی به این قشر است. و متاسفانه از زمان تصمیم گیری هییت حل اختلاف هم گذشته است، اگرچه شورا این موضوع را پی گیری می کند اما انتظار نداشتیم که مسایل اجتماعی و اقتصادی مردم با انتخابات گره بخورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: