جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396     
معدنی پور خبر داد:
بهره برداری از دو طرح های عمرانی ساخت مسجد باب المراد و حسینیه شهدای کردستان در منطقه13 به زودی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 13 در بازدید میدانی از طرح های عمرانی مسجد باب المراد و حسینیه شهدای کردستان از بهره برداری این دو طرح عمرانی در آینده نزدیک خبر داد.

 

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 در بازدید از این دو پروژه گفت : با هدف رفاه حال شهروندان و استفاده مطلوب و بهینه آنان از امکانات شهری ، طرح های عمرانی بازسازی مسجد باب المراد ، ساخت حسینیه شهدای کردستان که از سال گذشته آغاز شده به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود : طرح های نیمه تمام منطقه شامل ساخت موزه شهدا ، مقبره الشهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، تعریض خیابان پیروزی ، بازسازی مسجد علی اکبر (ع)و... امسال نیز ادامه دارد که امیدوارم با تلاش و پیگیری های لازم  تا پایان سال به بهره برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی ساخت و توسعه پایانه شیخ الرئیس ، سوله بحران در محله صفا ، توسعه بوستان شهدا و توسعه فضا های ورزشی و گردشگری در بزرگراه شهید دوران از طرح های دیگری هستند که امسال اجرا می شوند.

گقتنی است ، در این بازدید شهردار منطقه به اتفاق قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از دو طرح عمرانی با ائمه جماعت مسجد باب المراد دیدار و به مشکلات این مسجد رسیدگی کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: