جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396     
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس
وظایف مغفول مانده دستگاه‌های مختلف در حوزه فرهنگ به همت شهرداری تهران انجام شده است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برخی اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگ را فاخر دانست و گفت: برخی وظایف مغفول مانده دستگاه‌های مختلف در حوزه فرهنگ به همت شهرداری تهران انجام شده است.

 

محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در سال های اخیر، گفت: در طول یک دهه اخیر اقدامات مناسب و کارگشایی در حوزه مدیریت شهری تهران انجام شده است، اما متاسفانه در فضای غبارآلود کسی که خدمت کرده در کنار کسی که کاری نکرده است، مورد هجمه واقع می شود.

وی افزود: معتقد نیستیم که کاستی‌هایی در شهر تهران وجود ندارد، اما بالاخره املای نانوشته غلط ندارد و بدیهی است که وقتی کسی کاری را انجام می دهد در آن ضعف‌ها و کاستی‌هایی هم وجود داشته باشد، اما اگر بخواهیم در مجموع، عملکرد مدیریت شهری را قضاوت کنیم؛ اقدامات موثری در سال‌های اخیر صورت گرفته است که قابل انکار نیست.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل عمومی رونق گرفته است، تصریح کرد: علیرغم اینکه بخشی از اعتبارات توسعه خطوط مترو باید از دستگاه های دیگر تامین می‌شد، اما در سال های اخیر شاهد توسعه خطوط مترو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تونل‌ها، زیرگذر، روگذر و بزرگراه‌های احداث شده در رفع گره‌های ترافیکی تهران بسیار تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی مشکل ترافیکی در تهران ورود بی رویه خودروهاست که تعداد آن به بیش از ظرفیت شهر رسیده و تهران آهسته آهسته به پارکینگ اتومبیل‌ها تبدیل شده است.

سعیدی برخی از اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگ فاخر عنوان کرد و گفت: شهرداری چه در بخش فیلم، موسیقی، دفاع مقدس، تفریحات سالم و ... مفید و قابل قبول بوده است.در مواردی دستگاه‌های دیگر متولی انجام وظیفه‌ای هستند که مغفول مانده و به همت شهرداری تهران ساماندهی شده است که نمی توان آن ها را نادیده گرفت..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: