جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396     
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد:
آموزش ایمنی محیط کار درخصوص مشاغل پرخطر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آموزش ایمنی در محل کار برای مشاغل و صنوف پرخطر در شهر تهران گفت: صدور یا تغییر جواز کسب جدید مشاغل منوط به آموزش بوده و الزامی است.

 

سعید شریف زاده در خصوص آموزش ایمنی در محل کار برای مشاغل پرخطر در شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی در دستور کار قرار داده، آموزش عمومی شهروندان خصوصا درمورد مشاغل پرخطر است. این در حالیست که بعد از معرفی این صنوف و با هماهنگی با اتاق اصناف نسبت به آموزش این مشاغل اقدام می شود.

وی با بیان اینکه بعد از شناسایی، اماکن و مشاغل پرخطر به این معاونت معرفی می شوند، خاطر نشان کرد: در نهایت با رضایت و همکاری صاحبان اصناف آموزش های اولیه توسط مسئولین آتش نشانی به این صنوف داده می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف تهران در این باره تصریح کرد: صدور جواز کسب یا تغییر جواز منوط به گذراندن دوره آموزشی است که بخشی از این دوره هم به آموزش آتش نشانی اختصاصداده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: