جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396     
برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث بوستان در کارخانه جوراب بافی منطقه 13

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛کلنگ احداث بوستان در کارخانه جوراب بافی توسط مسئولان شهرداری منطقه 13 ، شورایاران و مادر معظم شهید اتشنشان حادثه پلاسکو به زمین زده شد.

 

کلنگ احداث بوستان در محل کارخانه جوراب بافی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با حضور شهردار منطقه ، قائم مقام ، شورایاران ، خانواده معظم شهید اتشنشان علی مستوفی ، جانبازان ، روحانیون و جمعی از شهروندان به زمین زده شد.

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 با اشاره به توافقات شهرداری منطقه با بنیاد مستضعفان جهت تملک کارخانه جوراب بافی به منظور تبدیل به فضای سبز گفت : کار ایجاد این فضای سبز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع آغاز شد.

وی با بیان اینکه كارخانه جوراب‌بافی در محله شورا سال‌ها بدون استفاده باقی مانده بود افزود: با توجه به درخواست های شورایاران و شهروندان مبنی بر افزایش سرانه فضای سبز ، طرح تبدیل كارخانه جوراب ‌بافی به بوستان عمومی در دستور كار قرار گرفت.

شهردار منطقه اظهار داشت : با تبدیل كارخانه جوراب‌بافی به بوستان در محله شورا، فضای سبز منطقه به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

هداوندی ، دبیر شورایاری محله شورا نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری منطقه جهت تبدیل کارخانه جوراب بافی به فضای سبز اظهار داشت: خوشبختانه با اهتمام شهردار منطقه و توافقات صورت گرفته ، مشکل کمبود فضای سبز در این محله برطرف و اهالی محله شورا هم مانند محله‌های دیگر صاحب بوستان می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: