جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396     
گسترش و نوسازی حمل ونقل عمومی پایتخت اولویت شورای پنجم

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو مجمع نمایندگان استان تهران ،در مجلس کاهش آلودگی هوا و ترافیک پایتخت را نیازمند گسترش، ترمیم و نوسازی حمل و نقل عمومی دانست و گفت: اولویت شورای پنجم توجه به این مهم باشد.

پروانه مافی در رابطه با اظهارات رئیس شورای شهر تهران مبنی بر بحران کمبود اتوبوس و واگن در تهران، با بیان اینکه حمل ونقل عمومی از مهمترین مسائل شهری به شمار می رود، گفت: نیاز است برای افزایش تعداد اتوبوس ها و همچنین از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده پایتخت بودجه لازم در نظر گرفته شود.

کاهش آلودگی هوا و ترافیک پایتخت نیازمند گسترش، ترمیم و نوسازی حمل ونقل عمومی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، وی با بیان اینکه کاهش آلودگی هوا و ترافیک پایتخت نیازمند گسترش، ترمیم و نوسازی  حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت حمل ونقل عمومی جزو وظایف مهم مدیریت شهری بوده و باید در این راستا گام بردارد.

لزوم توجه جدی به گسترش خطوط مترو در پایتخت

مافی بر لزوم توجه جدی به گسترش خطوط مترو در پایتخت تاکید کرد و افزود: برای ایجاد هوای پاک و کاهش ترافیک سرسام آور کلانشهر تهران باید به سمت گسترش حمل ونقل پاک مانند مترو اقدام کرد.

انتقاد از مغفول ماندن گسترش و بهسازی حمل ونقل عمومی در کلانشهر تهران

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه گسترش و نوسازی حمل و نقل عمومی پایتخت باید در اولویت کاری شورای پنجم قرار گیرد، گفت: شورای شهر پنجم باید نواقص و کمبودهای حمل و نقل عمومی را بررسی، پیگیری و برای بهبود و ترمیم آن برنامه ریزی کند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تدوین و طراحی برنامه ای مناسب و منسجم در جهت بهبود وضعیت حمل ونقل عمومی پایتخت تاکید کرد و گفت: گسترش حمل نقل عمومی نیازمند همکاری موثر است./

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: