جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 ارديبهشت 1396     
مجموع پل های عابر پیاده شمال شرق تهران به 72دستگاه افزایش یافت

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: با احداث و بهره برداری از 5  دستگاه پل عابر پیاده ، تعداد این پل ها به 72 دستگاه در منطقه 4 افزایش یافت.

 

 مهندس مهدی اناری با اعلام این خبر و با بیان اینکه در سال 1395 بیش از 95 درصد از پروژه های ترافیکی در دست اقدام محقق شده است گفت: در سال گذشته علاوه بر احداث 5 دستگاه پل عابر پیاده در سطح منطقه، 2 دستگاه پل عابر پیاده نیز در بزرگراه رسالت مکانیزه شد .

وی گفت: در طرح استقبال از بهار 1396سال بهسازی سرپناه ایستگاه های حمل و نقل عمومی ، رنگ آمیزی و ترمیم و نصب شیشه و پوشش سقف ایستگاه ها اجرا و به بهره برداری رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 افزود: به منظور ارتقاء ایمنی تردد عابران و جلوگیری از تردد در عرض گذرگاه ها و عبور از پل های عابر و خطوط عابران، نرده گذاری و خط کشی اطراف ميادين، تقاطع ها و رفوژها در دستور کار قرار گرفت و در طرح استقبال از بهار اجرا شد.

اناری با اشاره به خط کشی معابر گفت: به منظور افزایش ضریب امنیت تردد عابران پیاده خط کشي محوري در معابر اصلی و فرعی و همچنین خطوط اتوبوس های تندرو و ويژه به طول بیش از 10.000 متر در طرح استقبال از بهار 1396 اجرا و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در راستای اصلاح و بهبودوضعيت ترافیک در معابر، مرمت و اصلاح تابلو هاي موجود شامل انواع علائم عمودي، جمع آوري تابلوهاي غيراستاندارد، نصب تابلوهاي جديد، جابجايي تابلو به محل به تعداد بیش از 1000 عدد در محدوده منطقه انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 خاطر نشان کرد: در حال حاضر 5 دستگاه پل عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین محدوده ضرابخانه، سازمان آب، و بلوار شهید بابائیان، بزرگراه دماوند محدوده خجیر و بلوار شهید عباس پور مقابل دانشگاه آزاد احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: به منظور رفاه حال افراد سالخوره، 2 دستگاه پل عابر پیاده منطقه 4 مقابل ایستگاه های مترو فرهنگسرای اشراق و شهید باقری مکانیزه شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: