جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 ارديبهشت 1396     
زنگیشه خبر داد:
حضور برندهای مطرح مواد غذایی کشور در نمایشگاه شهر آفتاب

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به حضور برند های مطرح  مواد غذایی کشور در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب، گفت:  در حال حاضر 55 غرفه ی ارائه دهنده ی مواد غذایی در نمایشگاه مستقر هستند.

 

 زنگیشه با بیان این که در حال حاضر 2 کافی شاپ در ساختمان ملل، یک ستوران،  10 غرفه ی 36 متری توزیع مواد غذایی سنتی و ایرانی به صورت گرم،  25 غرفه ی فست فود سرد و گرم و 20 غرفه ی  عرضه ی تنقلات در محوطه ی نمایشگاهی شهر آفتاب مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت:  گشت شرکت ساماندهی به همراه تیم بهداشت مستقر در نمایشگاه بازرسی و نظارت دقیق بر کیفیت عرضه ی مواد غذایی را  به صورت روزانه  انجام می دهند. 

وی افزود: علاوه بر 55 غرفه ی عرضه ی مواد غذایی که آب معدنی به فروش می رسانند، 24 غرفه ی مخصوص توزیع آب در سطح محوطه و پارکینگ ها مستقر است.

زنگیشه ضمن تاکید بر اهمیت قیمت  قانونی عرضه ی مواد غذایی در نمایشگاه ، تصریح کرد: کلیه ی قیمت ها مصوب اتحادیه می باشد و هر کدام از غرفه دارها ملزم هستند قیمت اجناس خود را به صورت درشت و خوانا به شکلی که برای عموم مردم قابل رویت باشد، بر روی بنر به چاپ نمایند و در کنار غرفه های خود نصب کنند.

وی با اشاره با نظر سنجی غذایی توسط  شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، گفت: در صورت  نارضایتی مشتری از کیفیت محصولات غذایی و یا نحوه ی بر خورد غرفه داران ، کارشناسان شرکت با متصدیان غرفه ی شکایت شده برخورد می نمایند. .

 زنگیشه گفت: هم چنین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با همکاری شرکت شهربان و حریم بان با افرادی که به صورت متفرقه و غیر قانونی اقدام به توزیع مواد غذایی می نماید بر خورد می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: