جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 ارديبهشت 1396     
پارکینگ فاز 2 باغ پرندگان تهران در آستانه بهره برداری

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 از آماده سازی پارکینگ باغ پرندگان تهران خبر داد و گفت : تاکنون 83 تن آسفالت در محوطه پارکینگ فاز دوم باغ پرندگان پخش شده است .

 

مهدی وارسته با بیان این مطلب گفت: همزمان با اتمام عمیلیات کاشت و توسعه فضای سبز در حوزه خدمات شهری و همچنین ایمن سازی و اجرای طرح های ترافیکی در داخل و محوطه فاز 2 باغ پرندگان توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک، فعالیت های عمرانی این مجموعه تفریحی و گردشگری نیز در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: محوطه سازی و لکه گیری پارکینگ این مجموعه به مساحت 467 متر مربع از اواخر فروردین ماه سالجاری آغاز شده است و تا کنون با بیش از 50 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه در ادامه گفت: لکه گیری هندسی آسفالت جنگل لویزان به طول 260 متر مربع نیز صورت گرفته است که در همین راستا مرمت نوارهای حفاری باپخش 46 تن آسفالت در یک هفته کاری اجرایی شد.

وارسته در پایان افزود: به منظور رفاه حال افراد سالخورده و افراد کم توان جسمی ، بهسازی و مناسب سازی محدوده 16000 متر مربعی فاز 2 باغ پرندگان اجرا و به پایان رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: