جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396     
برگزاری نمایش ترافیکی برای 10 هزار دانش آموز تهرانی؛ تا پایان اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری نمایش هایی با موضوعات ترافیکی برای بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

 

 سجاد زارع صفت در این باره گفت: همزمان با فرارسیدن روز «ایمنی حمل و نقل»؛ برای کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه 11 نمایش هایی با موضوعات ترافیکی برگزار شده و این برنامه تا انتهای اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه 11 را بیش از 10 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر، فرهنگ‌سازی ترافیکی در بین دانش‌آموزان، نتایج مطلوب و قابل قبولی داشته و باعث شده این آینده‌سازان کشور از سنین پایین، به رعایت قوانین و مقررات عادت کنند.

 

وی شناخت خط سفید، توجه ویژه به عابران پیاده، رانندگی منظم در بین خطوط، استفاده از پل هوایی عابرپیاده، آشنایی با علائم ترافیکی و ... را از جمله موضوعات نمایش های ترافیکی مذکور اعلام کرد و ادامه داد:50 مدرسه مرکزی تهران شاهد برگزاری این برنامه خواهند بود و این در حالی است که هم اکنون بیش از 500 نفر از دانش آموزان منطقه 11 به عنوان همیار پلیس و در بین سایر دوستان خود، به آموزش مسایل و موضوعات مرتبط با ترافیک می پردازند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: