جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396     
معاون شهردار منطقه 19 بیان کرد:
اجرای اصلاحات هندسی با هدف تسهیل دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 19 از اجرای دو اصلاح هندسی در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب با هدف تسهیل تردد و دسترسی به این نمایشگاه خبر داد.

 

علیرضا مرآتی گفت: به منظور تردد راحت تر خودروها به پارکینگ ضمن بازکردن فنس در داخل مجموعه مسیری به متراژ 50 متر مربع ایجاد شده است.

وی با اشاره به عرض کم معبر پیاده رو در ورودی شهر آفتاب اظهار کرد: این معبر نزدیک به 30 مترمربع عریض شد تا شهروندان با سهولت بیشتری به عبور و مرور بپردازند.

مرآتی در ادامه از انجام فعالیتهای ترافیکی جهت دسترسی راحت تر خودروها به نمایشگاه کتاب شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: در همین راستا گاردریل ها و سرعت گیر های پلاستیکی فرسوده جمع آوری شدند. همچنین بیش از 40 استوانه ایمنی که نیاز به تعویض داشت جمع آوری گردید.

به گفته وی 10 هزار متر خط کشی در معابر منتهی به این نمایشگاه انجام و علاوه بر نصب 43 تابلوی ترافیکی در این مجموعه، تابلوهای ترافیکی با استفاده از 10 بنر پوشش داده شد.

این مسئول در ادامه به احداث دوربرگردان در بزرگراه علامه عسگری ا اشاره کرد و افزود: این طرح در مسیر جنوب به جنوب این معبر بزرگراهی با هدف تسهیل دسترسی خودروها به بهشت زهرا انجام شد.

مرآتی در تشریح سایر فعالیتهای ترافیکی صورت گرفته درجهت ایمن سازی معابر گفت: دو سرعتکاه آسفالتی به منظور کاهش سرعت خودروها در روستای مرجان آباد ایجاد شد. همچنین در راستای سهولت تردد در معابر منطقه 15 هزار متر خط کشی محوری صورت گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: