جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396     
برپایی جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در منطقه7

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی جشن بزرگ شعبانیه در بوستان قصر در این منطقه خبر داد.

 محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: پردیس اعیاد شعبانی در بوستان قصر همراه با برپایی غرفه های فرهنگی، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه جوانان، پدران و مادران، اهداء کتاب و تجلیل از جوانان نخبه منطقه و همچنین تجلیل از جانبازان گرانقدر تنها بخشی از اقدامات معاونت امور اجتماعی فرهنگی در اعیاد شعبانیه است.

 

وی با اشاره به برگزاری بیش از 30 برنامه ویژه در این ایام ، یادآور شد: تنوع در برنامه ها یکی از نکات کلیدی در برنامه ریزی این ایام بوده است و تلاش شده با در نظر گرفتن نیاز مخاطب و علاقه مخاطبان برنامه ها با کیفیت بالایی طرح ریزی شود.

معاون شهردار منطقه 7 تصریح کرد: این برنامه ها با تاکید بر تقویت هویت دینی، ملی و رشد شخصیت، ترویج باورهای دینی ، کمک به خلاقیت ، رشد و شکوفایی استعدادها، غنی سازی اوقات فراغت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای آگاهی و تقویت مناسبات انسانی ، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌ گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی همچنین کارآفرینی و توسعه فرهنگی و اقتصادی اجرایی می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: