جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396     
مشعل فعالیت های ورزشی-رقابتی محلات غرب تهران روشن شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛آیین افتتاح فعالیت های ورزشی-رقابتی محلات غرب تهران و اختتامیه مسابقات کارگری تهران برگزار شد.

 

 جمال بافرانی شهردار این منطقه در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزش محلات با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس میان شهروندان به ویژه جوانان می شود، گفت: یکی از اهداف شهرداری تهران ارتقا سطح فرهنگ و اصلاح الگوهای شهروندان در مسیر رعایت استانداردهای زندگی شهری ست.

وی تاکید کرد: از همین رو در نظر داریم با رویکردی جدید برنامه هایی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به اجرا در آوریم که توجه ویژه به ورزش محلات یکی از این برنامه هاست.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: در آموزه های دینی بر سلامت و شادابی جسم و روح بندگان تاکید فراوانی شده است که تحقق این امر، جز با ورزش و تحرک بدنی میسر نخواهد شد .

وی افزود: در این راستا مدیریت کلانشهر تهران با اتخاذ سیاست ها و تدابیر مدبرانه، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اجرای برنامه های متنوع، گام های ارزشمندی را جهت ارتقای سلامت جسم و روان شهروندان و ایجاد فضایی توام با نشاط و آرامش برداشته است و ما نیز با پیروی از راهبردها و نقطه نظرات شهردار تهران، توسعه ورزش همگانی، خصوصا ورزش محلات را در دستور کار خود قرار داده ایم.

در این مراسم علاوه بر شهردار منطقه۲۱، علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: