جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396     
چگونه خط و خش صفحه گوشی را پاک کنیم؟

شاید شما هم همیشه ترس خط و خش افتادن را روی گوشی خود داشته باشید و همیشه به آهستگی با گوشی خود برخورد کنید و نگران باشید که مبادا خط و خشی به گوشیتان وارد شود . پوشش های محافظ پلاستیکی و شیشه ای از جمله مواردی هستند که کاربران برای امان ماندن گوشی شان از خط و خش از آنها استفاده می کنند .

 
 ترفندهای برای پاک کردن خط و خش صفحه نمایش گوشی
 

اما سوال اینجاست که این خط و خش ها چگونه بر روی گوشی های ما ایجاد می شوند ؟

۱) اگر گوشی را در کنار اشیاء تیز مانند دسته کلید یا قفل ها قرار دهید به گونه ای که نمایشگر با آن در ارتباط باشد.

۲) اگر گوشی همیشه در جیبمان باشد و با اجسام جامد تماس داشته باشد .

۳) اگر از گوشی در محیط های استفاده شود که شن و ماسه در آنها وجود داشته است مثل کنار ساحل دریا

۴) اگر گوشی را روی سطحی قرار بدهیم که مداوم با سطح در ارتباط باشد .

۵) در صورتی که گوشی در معرض تماس با اشیا تیز مانند مداد و …. قرار بگیرد .

۶) و ……

امروزه در میان کمپانی های مختلف استفاده از فناوری های ضد خش مثل گوریلا گلس بسیار مورد استفاده قرار داده شده است . اما باز هم ممکن است نمایشگر های گوشی دچار خطوط ریز شوند . در ادامه این پست ما قصد داریم شما را با چگونگی از بین بردن این خط و خش ها آشنا کنیم .  با ادامه این پست با ما همراه باشید .

۱) استفاده از خمیر دندان

یکی از وسایلی که همیشه در منزل ها وجود دارد خمیر دندان است و دسترسی به آن آسان می باشد . خمیر دندان به عنوان یکی از ماده های موثر در پاک کردن خط و خط گوشی می باشد . برای استفاده از خمیر دندان فقط کافی است پارچه ای از جنس کتان ( از دیگر جنس ها نیز می توان از آن استفاده کرد اما پیشنهاد ما کتان است ) بردارید و مقداری از خمیر دندان را روی آن بزنید و سپس پارچه را به صورت دورانی روی نمایشگر بکشید . این کار را چندین بار تکرار کنید تا خطوط از بین روند . البته استفاده کردن از خمیر دندان های ژله ای توصیه نمی شود .

۲)استفاده از کرم‌های خش‌بر اتومبیل

برای اتومبیل ها کرم های وجود دارد که موجب پاک شدن خش های آنها می شود البته شما می توانید از آنها برای گوشی خودتان نیز استفاده کنید . این کار نیز بسیار ساده است و فقط کافی است شما یک پارچه بر دارید و مقداری از کرم را روی آن بزنید و روی خط وخش گوشی خود بکشید .

۳) استفاده از پودر بچه

اگر پودر بچه را با آب ترکیب نمایید یک ماده ی تشکیل می شود که به صورت خمیری شکل است می توانید از این ماده ی خمیری برای از بین بردن خط و خش گوشیتان استفاده نمایید و تاثیرات آن را بر روی گوشی خود ببنید . روش استفاده از این خمیر (پودر بچه ) کاملا شبیه به استفاده خمیر دندان است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: