جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 ارديبهشت 1396     
آماده سازی 4 مسجد در حال ساخت منطقه 19 برای اقامه نماز

4 به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مسجد در حال ساخت در منطقه 19 تا نیمه نخست سال جاری به مرحله اقامه نماز خواهند رسید.

شهنام جوادیان معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان اینکه بخشی از فعالیتهای عمرانی منطقه در سال 96 به اتمام پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد گفت: 4 مسجد در محدوده این منطقه در حال نوسازی هستند که تلاش می کنیم طبق برنامه اجرایی این حوزه تا نیمه نخست سال جاری برای اقامه نماز آماده شوند.

به گفته وی مساجد امام زمان در ناحیه 2 خیابان سعادتی، اثنی عشر در خیابان بهمنیار، حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد و صاحب الزمان در خیابان عزتی در سه طبقه در حال بازسازی هستند که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در حال حاضر به 40 درصد رسیده است.

جوادیان تصریح کرد: بخش عمده ای از فعالیتهای عمرانی این مساجد شامل فعالیتهای تکمیلی ساخت اسکت، راه اندازی شبستان، تکمیل سرویسهای بهداشتی، تکمیل ورودی مساجد و تأسیسات آنها در حال انجام است و بزودی شهروندان می توانند برای اقامه بموقع فریضه نماز از این اماکن مذهبی بهره مند شوند.

وی همچنین از تکمیل فعالیت احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی بوستان افرا خبر داد و افزود: مخزن بتنی جنب پارک فرا منطقه ای افرا واقع شده که پس از تکمیل تجهیزات ایستگاه پمپاژ اردیبهشت سال جاری تکمیل شد.

جوادیان در تشریح سایر پروژه های عمرانی این حوزه به بهره برداری از میدان جدید در تقاطع سهیل اشاره و بیان کرد: این میدان جدیدالاحداث که بعد از میدان ثارالله در بلوار شکوفه تقاطع سهیل واقع شده به مساحت 400 متر مربع جهت تسهیل عبور و مرورو خودروها احداث شده است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: