جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 ارديبهشت 1396     
معاون شهردار تهران در اجتماع بزرگ كارگران شهرداري تهران:
با همت شهردار تهران کارگران شهرداری امنیت شغلی یافته اند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛همزمان با روز كار و كارگر با حضور معاون های توسعه منابع انساني و برنامه ريزي شهرداري پایتخت و رئیس شوراي اسلامي شهر تهران از ٤٥٠ كارگر نمونه شهرداري تهران تقدير شد .

 

سيدجعفر تشكري هاشمي در مراسم تجليل از كارگران نمونه شهرداري تهران كه صبح امروز در محل سالن همايش هاي برج ميلاد تهران برگزار شد، ضمن تبريك اعياد شعبانيه و روز جانباز به تمامي جانبازان و ايثارگران به ويژه جانبازان و ايثارگران شاغل در شهرداري تهران از زحمات و تلاش بي وقفه كارگران شريف و زحمتكش اين مجموعه تقدير كرد.

معاون شهردار تهران در جمع كارگران نمونه خانواده بزرگ شهرداري تهران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و تاكيدات ايشان بر مقام كار و كارگر تصريح كرد: بر اساس فرمايش رهبر معظم انقلاب، كارگران ستون فقرات اقتصاد جامعه هستند و ايجاد امنيت شغلي و تامين معيشت ايشان بسيار مهم است. از اين رو، مديريت شهري در اين سال ها تلاش نموده تا در راستاي تحقق فرمايشات معظم له گام بردارد.

وي با تاكيد بر اينكه اگر از جواني بپرسند پدرت چه كاره است؟ بايد با افتخار بگويد پدرم كارگر است، گفت: كارگري شغلي شريف و مقدس است و در دين مبين اسلام از ارزش و جايگاه رفيعي برخوردار است.

تشكري هاشمي با بيان اينكه كارگران، بازوان حركت جامعه به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند، اظهار كرد: بي شك همه پيشرفت هاي حاصل در مسير زندگي نشأت گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه ورزي است و در جامعه اي كه از فرصت انديشه و بازوان توانمند كارگر بهتر استفاده شود، در آن جامعه توسعه، پيشرفت و رونق دوچندان حاصل خواهد شد.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در ادامه تاكيد كرد: با تدابير شهردار تهران ثبات و امنيت شغلي و ارتقاي معيشت كارگران شهرداري تهران در قالب تبديل قرارداد مدت معين به دائم در شركت ها و سازمان هاي تحت پوشش، تجميع پيمانكاري تامين نيروي انساني به موسسه هاديان شهر و تبديل وضعيت كارگران و كارمندان در ازمون تبديل وضعيت از قراردادي به رسمي ازمايشي، محقق شد تا اين قشر زحمتكش، با انگيزه مضاعف و رضايت شغلي بيشتري، وظيفه خطير خدمات رساني به شهروندان را انجام دهند.

وي با اشاره به اين كه با تلاش هاي شبانه روزي كارگران پرتلاش شهرداري تهران در بخش هاي مختلف، مديريت شهري تهران به الگوي توسعه فرهنگ كار جهادي در كشور تبديل شده، اظهار كرد: امروز تهران با همت بلند كارگران بلندهمت شهرداري تهران به شهري زيبا، سرسبز و بانشاط در تراز جهاني تبديل شده است.

معاون شهردار تهران در پايان با بيان اين كه اصلي ترين سرمايه امروز مديريت شهري، بازوان توانمند، فرهنگ و روحيه جهادي و خردروزي كارگران و كاركنان اين مجموعه است، تصريح كرد: خدمتگزاران مردم در شهرداري تهران هر انچه در توان داشته اند  در طبق اخلاص گذاشته اند و مادامي كه نفس مي كشيم از هيچ تلاش و كوششي براي خدمت به مردم قدرشناس تهران فروگذار نخواهيم كرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: