جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 ارديبهشت 1396     
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران:
نصب 2 هزار سازه دووجهی در سطح پایتخت برای انتخابات

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه انجام تبلیغات و میتینگ های سیاسی-اجتماعی منوط به اعطای مجوز از وزارت کشور است، گفت: تنها به تبلیغاتی که مجوز داشته باشند اجازه نصب در سازه های مستقر در سطح شهر داده می شود و در صورت نصب اقلام تبلیغاتی غیرقانونی با افراد برخورد خواهد شد.

 

عیسی علیزاده در خصوص اعطای مجوز سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای نصب بنر تبلیغات کاندیداتورها و میتینگ شخصیت های سیاسی و اجتماعی در سطح شهر تهران گفت: اگر تبلیغات در سطح شهر تبلیغ سیاسی باشد، این کار منوط به گرفتن مجوز از سوی وزرات کشور و بعد سازمان زیباسازی هستند.

وی با بیان اینکه بعد از گرفتن مجوز سازمان زیباسازی تشخیص می دهد که تبلیغی انجام شود یا نه، افزود: معمولا هیچ نهادی اجازه نصب بنر تبلیغاتی بدون کسب اجازه از شهرداری تهران ندارد و در صورت مشاهده این موارد، تمامی بنرها جمع می شوند. این در حالیست که جمع کردن این بنرها از سوی شهرداری کاملا قانونی است. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بعد از درخواست از سوی افراد حقیقی و حقوقی مجوزها مورد بررسی قرار می گیرند، خاطر نشان کرد: اعطای مجوز به افراد منوط به گذراندن  سلسله مراتب خاص و تایید از سوی وزارت کشور است.

علیزاده با تاکید بر اینکه در صورت نصب مجوزهای غیرقانونی با افراد برخورد خواهد شد، ادامه داد: به تبلیغاتی که مجوز داشته باشند اجازه نصب داده می شود. این در حالیست که به این دست از تبلیغات به اندازه متعارف و متناسب از سوی شهرداری مجوز نصب در سطح شهر داده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نصب 2 هزار سازه دووجهی برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در سطح شهر خاطر نشان کرد: فضای تبلیغاتی لازم برای برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر و همچنین دوره دوازدهم ریاست جمهوری در سطح تهران تعبیه شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: