جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 ارديبهشت 1396     
پشت پرده قتل مدیر «جم تی وی» و اتهام زنی به ایران

 العالم: نیمه های شنبه شب مدیر یکی از شبکه های ماهواره ای به نام "جم تی وی" به همراه یک تبعه کویتی به نام محمد متعب شلاحی مورد هجوم مسلحانه واقع شدند که تبعه ایرانی با 27 گلوله و تبعه کویتی با 3 گلوله کشته و ضارب یا ضاربان متواری شدند.

بعد از این ماجرا برخی از رسانه ها همچون همیشه و بدون آن که نتایج تحقیقات پلیس روشن شود، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران گرفتند.

بنابر ادعای این رسانه ها کریمیان مدیر شبکه ماهواره ای "جم تی وی" به دلیل مخالفت با جمهوری اسلامی ایران مورد سوء قصد قرار گرفته است. چنین ادعایی در حالی مطرح می شود که کریمیان پیش از این به دلیل مشکلات اقتصادی و مواجهه با بدهی های هنگفت مجبور به ترک کشورهایی چون مالزی و امارات متحده عربی (دبی) شده بود و در عین حال به دلیل رعایت نکردن قوانین کپی رایت نیز مورد انتقاد شدید محافل رسانه ای رقیب قرار داشت.

صرف نظر از وجود رقابت منفی میان کریمیان و دیگر مدیران شبکه های فارسی زبان که ضرورت تحقیق هر چه بیشتر در شناسایی آمران و عاملان این قتل را یاد آور می شود، حضور محمد متعب شلاحی تاجر کویتی همراه مدیر مقتول "جم تی وی" و تقويت انگیزه های اقتصادی این قتل، می تواند از پشت پرده های این ماجرا خبر دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: