جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 ارديبهشت 1396     
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد:
راه اندازی 55غرفه عرضه موادغذایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش گروه آموزش وفرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی 55غرفه عرضه مواد غذایی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مبالغ تعیین شده برای گاری دستی ها براساس طول مسیر از 5 تا 10 هزار تومان تعیین شده است.

 

کامران زنگیشه  با اشاره به برگزاری جلسه ای درخصوص سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت:این جلسه صبح امروز با حضور مدیران مرتبط و ذی ربط در خصوص موازین انتظامی و بهداشتی غرفه داران برپا شد.

وی با تاکید بر نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه-از 13 تا 23 اردیبهشت ماه96-ادامه داد: فعالیت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شامل تجهیز و راه اندازی 55 غرفه عرضه موادغذایی که شامل فست فود گرم و سرد، غذای رستورانی و تنقلات است و از طریق مزایده عمومی به صاحبان برندهای معتبر واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به 24 غرفه "آب معدنی" در سطح محدوده نمایشگاه در شهرآفتاب افزود: این غرف در تمامی مکان ها در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت 200 گاری دستی گفت: برای تمام 200فعال حمل بار لباس های متحدالشکل در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر تهران تصریح کرد: مبالغ تعیین شده برای حمل بار در این دوره از نمایشگاه براساس طول مسیر از 5 تا 10 هزار تومان تعیین شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: