جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 ارديبهشت 1396     
بازپیرایی و کاشت 10 هزار اصله نهال و توسعه مبلمان پارکی بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش گروه کحیط زیست تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 13 از بازپیرایی و کاشت 10 هزار اصله نهال در عرصه بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت : مبلمان پارکی  این بوستان بزرگ با  نصب تجهیزات مورد نیاز توسعه و بازپیرایی یافته است. 

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 با اشاره به بازپیرایی و کاشت نهال در عرصه جنگل کاری گفت : 10 هزار اصله نهال همزمان با طرح استقبال از بهار جهت حفظ و توسعه منابع طبیعی   در محدوده سرخه حصار کاشته شد.

 

وی  بازپیرایی ، به سازی و آب بندی برکه مجموعه نرگس به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ،جدول گذاری و آماده سازی لچکی خیابان ارغوان جهت احداث فضای سبز به طول ۱۵۰ متر و جدول گذاری و آماده سازی زمین بازی توسکا جهت نصب کفپوش به طول ۲۵۰ متر ،  تهیه و نصب نرده فلزی اطراف برکه ها به طول ۱۰۰۰ متر از جمله اقدامات انجام شده برشمرد .

وی با بیان اینکه نهر های عرضی آبیاری پارک به طول ۲۲۵ متر بازسازی و توسعه یافته است افزود: اسفالت  معابر اصلی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع ترمیم و لکه گیری  شده است.

شهردار منطقه با اشاره به تهیه و نصب تجهیزات ایمنی در حاشیه معابر به تعداد ۲۰۰۰ عدد اظهار داشت :  حدود هزار متر گاردریل  جهت ایمن سازی تردد وسایل نقلیه در حاشیه معابر تهیه و نصب شده است.

وی افزود: با توجه به تجهیز پیاده راه سرخه حصار ، تجهیزات ورزشی در این بوستان توسعه یافت.

 معدنی پور  از دیگر اقدامات صورت گرفته در بوستان جنگلی سرخه حصار را توسعه و بازپیرایی مبلمان پارکی عنوان کرد و ادامه داد :  با شناسایی نقاط مورد نیاز حدود 600 عدد نیمکت ، سطل زباله و اجاق  جهت رفاه شهروندان در محدوده بوستان نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: