جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 ارديبهشت 1396     
صبح دوشنبه صورت می گیرد؛
تقدير از ٤٥٠ كارگر نمونه شهرداري تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با تبریک روز کارگر تصریح کرد: پینه های دست کارگران، سند شرافت آن هاست.

 

سيدجعفر تشكري هاشمي با بيان اينكه فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی است که تلاش های ارزنده همکاران عزیز را ارج نهیم و از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کنیم، گفت: هر چند اعتقاد دارم در کشور ما هر روز، روز کارگر است و تکریم این عزیزان موکول به روز یا زمان خاصی نیست.

معاون شهردار تهران با بيان اينكه بدون شک خدمت رسانی بی وقفه همکاران ارجمند به شهروندان لایق خدمت پایتخت همواره مد نظر مدیران ارشد شهرداری تهران بوده است، گفت: به طور حتم میلیون ها شهروند تهراني نيز  که همه روزه ثمرات تلاش های آنان را در پايتخت  ملاحظه می کنند، قدردان زحمات تک تک این تلاشگران هستند.

تشكري هاشمي تاكيد كرد: اگر امروز طنین خدمت رسانی شهرداري تهران از مرزهای کشور فراتر رفته و تهران بعنوان ام القراء اسلامی در جمع پنج شهر بزرگ جهان حایز رتبه ارزشمندی شده است، این توفیق نیز مرهون دستان پرتوان همین همکاران گرانقدر است. بطور حتم موفقیت شهرداري تهران به عنوان يك نهاد خدماتي و اجتماعي  مدیون و مرهون همدلی، اتحاد و انسجام کارکنان این مجموعه هستيم.

معاون شهردار تهران ضمن تاکید بر پیشرفت همه جانبه این مجموعه یادآورشد: در راستای ارتقاء سطح امنيت شغلي در شهرداري تهران اقداماتي صورت گرفته است كه به طور حتم نقش موثري در آرامش رواني پرسنل خواهد داشت.

وی ادامه داد: با تبديل وضعيت كاركنان شهرداري تهران بر این باور هستیم که در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد بیش از پیش این مجموعه در زمینه خدمات رساني بهتر خواهیم بود. امید است با عنایت ویژه شهردار تهران و شورای محترم اسلامی شهر تهران در سال جدید نیز گام های بلندتری در جهت اعتلای سطح خدمت رسانی به شهروندان و بهبود سطح معیشت و رفاه همکاران برداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: