جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1396     
40 پروژه عمرانی منطقه 19 در آستانه افتتاح گرفت

به گزارش اخبارمناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون فنی وعمرانی منطقه 19 بیان کرد: با اتمام فعالیتهای اجرایی تعداد زیادی از پروژه های عمرانی، بزودی شاهد افتتاح40 پروژه در سطح منطقه خواهیم بود.

 

شهنام جوادیان با بیان اینکه بخش های ناتمام پروژه ها تا نیمه اردیبهشت تکمیل خواهد شد. تصریح کرد: مرکز معاینه فنی خودرو با مساحتی بالغ بر 9 هزار متر مربع در حاشیه بلوار شقایق بزرگترین مرکز جنوب شهر تهران محسوب می شود که تکمیل شده و بزودی به بهره برداری می رسد.

وی از افزایش سرانه فرهنگی منطقه با احداث سرای محله شهید کاظمی خبر داد و گفت: با افتتاح سرای محله خانی آباد نو جنوبی در هزار و 440  متر مربع نیز سیزدهمین محله منطقه مجهز به امکانات فرهنگی و آموزشی خواهد شد.

جوادیان همچنین به توسعه خدمات درمانگاه شهرداری منطقه 19 با اتمام فعالیتهای عمرانی بخش الحاقی این درمانگاه اشاره کرد و گفت: این درمانگاه در فاز دوم بالغ بر 870 متر مربع توسعه یافته و تا 10 اردیبهشت آماده افتتاح خواهد شد.

به گفته وی در این فضای آماده شده، امکاناتی همچون رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و فضاهای مکمل درمانگاه قبلی پیش بینی شده است.

جوادیان با اشاره به پروژه های عمرانی در بخش عمران معابر اظهار کرد: دراین بخش نیز پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی  محلات بالادست معبر شقایق با استفاده از 1200 متر لوله گذاری رو به اتمام بوده و تا یک هفته دیگر کامل می شود.

همچنین کانال جمع آوری آبهای سطحی معبر شکوفه با ابعاد مقطع یک در یک متر مربع از دیگر پروژه های اجرا شده در بخش عمران معابر است که در حال حاضر به بهره برداری رسیده است.

این مسئول در تشریح سایر پروژه های عمرانی قابل افتتاح این منطقه ادامه داد: فعالیت اصلاح هندسی و ایمن سازی 6 نقطه دسترسی بزرگراه آزادگان  و اجرای روکش اساسی آسفالت 23 معبر منطقه با مساحت بالغ بر 70 هزار متر مربع از سایر پروژه های عمرانی این منطقه محسوب می شود.

.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: