جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1396     
جابجایی 6 کیلومتر شبکه معارضات تاسیساتی برای احداث پل و زیرگذر سه راه تقی آباد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛به منظور فراهم شدن امکان احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد، حدود 6 کیلومتر شبکه معارض تاسیساتیجابجا شده است.

 مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری ضمن اعلام خبرفوق افزود: در جریان عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد حدود 6 کیلومتر شبکه معارض تاسیساتی شامل کابل و فیبر نوری مخابرات، برق 20 کیلوولت، لوله های 4 و 6 اینچ گاز، لوله 500 میلیمتری آب و همچنین شبکه روشناییجابجا و از مسیر اجرای پروژه خارج شده است. ضمن اینکه به موجب تعاملات صورت پذیرفته با شرکت برق منطقه ای تهران، حدود 320 متر از زمین پست برق 63 کیلوولت تملک شده است.

مهندس مهدی شریفیان با بیان آنکه بخشی از تاسیسات معارض از قبیل حوضچه مخابرات، لوله های 6 و 22 اینچ گاز و همچنین حوضچه گاز از طریق اعمال تمهیدات خاص فنی در محل خود حفظ و نگهداری شده است، افزود: از آنجا کهجابجایی چنین تاسیساتی می‌توانست سبب طولانی شدن زمان‌بندی اجرای عملیات عمرانی شود، مشاوران پروژه با ارائهطرح‌های خاص، لوله‌ها را در محل خود حفظ‌ کرده و با ارائه مجموعه‌ای از تمهیدات فنی، توانستند باكمترين هزينه وصرف‌زمان معقول، از این معارضات‌تأسیساتی عبور کنند.

گفتنی است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح تقی آباد شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال است و با اجرایاین پروژه گردش های ترافیکی شمال به شرق(دسترسی تهران به امین آباد) و جنوب به شرق(ورامین به بزرگراه امامعلی(ع)) نیز در محل تقاطع تامین خواهد شد. حجم بالاي ترافيك در مسير آزاد راه تهران- ورامین و ترافیک سنگین درتقاطع سه راه تقی‌آباد، احداث توامان يك روگذر و زیرگذر جهت تسهيل تردد در اين تقاطع را ضروری ساخته بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: