جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 ارديبهشت 1396     
مجموعه شهربانو شرق پایتخت مرکزی اختصاصی برای بانوان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره به فعالیت دو مرکز شهربانو ویژه بانوان در شرق تهران اظهار داشت: مجموعه شهربانو مرکزی اختصاصی برای بانوان است.

 علی تیرگر با اعلام این مطلب گفت: فعالیت مجموعه های شهربانو در محلات منطقه 8 عاملی در بالا بردن سطح رضایت مندی بانوان شهروند است.

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در عرصه اجتماع و نقش موثر آنان در جامعه گفت: شهرداری تهران به عنوان یک نهاد اجتماعی، با توجه به گستره وسیع حضور فرهنگی و اجتماعی خود، سعی وافری در بهبود و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان داشته است و در همین راستا مجموعه شهربانو را با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، تحکیم بنیان خانواده و غنی سازی اوقات فراغت بانوان، شادابی، بانشاط سازی بانوان و ... راه اندازی کرد.

تیرگر با اشاره به فعالیت های مختلف مجموعه شهربانو افزود: سونا و جکوزی، کافی شاپ، رستوران، آرایشگاه، گالری، کلاس های ورزشی، کلاس های آموزشی، آمفی تئاتر، سالن اجتماعات با هدف ایجاد محیطی امن، سالم و با دیدگاهی تخصصی در رفع نیاز واقعی بانوان همچون موضوع تندرستی و سلامت در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه های شهربانو برای رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تفریحی و ورزشی بانوان راه اندازی شده است اظهار داشت: بازدید و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به مجموعه ها در راستای حرکت بهتر و ارتقاء در این امر انجام می پذیرد که با حضور شهردار،قائم مقام،مشاور امور بانوان،رئیس اداره امور بانوان و مدیران ارشد منطقه 8 در اردیبهشت ماه انجام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: